[Nlnog] meer discussie!

Boudewijn Visser bvisser-nlnog at xs4all.nl
Tue Jun 22 13:26:05 UTC 2004

> Sabri,

> Sinds wanneer is NLNOGs charter gelijk geworden aan die van NSP-SEC?

Inderdaad, het charter kwam mij ook al bekend voor.
Ik vind de voorwaarden van NSP-SEC gegeven het doel en doelgroep [en uit
te sluiten doelgroepen] begrijpelijk, maar voor nlnog , in elk geval
gezien de discussies van de afgelopen jaren enigzins overkill.

Ik heb in elk geval niet de indruk dat er op nlnog dingen bewust niet
besproken zijn, of discussies afgebroken/doodgebloed omdat het (informele)
charter niet is zoals dat van nsp-sec .

Voorzover nlnog een .nl variant van nanog (of swinog etc) wil zijn, hoort
daar m.i. ook een wat ruimer charter bij dan dat van nsp-sec .

Boudewijn