[Nlnog] Case ID 369XXXX - Notice of Claimed Infringement

Raymond Dijkxhoorn raymond at prolocation.net
Wed Jul 14 12:35:48 UTC 2004

Hi!

> Wij behandelen ze als spam.

Ik heb er inderdaad al diverse richting spamcop gestuurd, ik heb
vriendelijk verzocht, keer of 15 ofzo, of ze het naar een ander adres
konden sturen, abuse@ bijvoorbeeld. Daar krijg ik nooit reactie op. Dan
zie ik het, en dat is het ook wettelijk, als spam.

Kortom, ik deel de mening van Alex...

Idem voor bijvoorbeeld de 'abuse' mails die Netvigator stuurt... gaan met
een rule richting spamcop. Onder het motto wie niet luisteren wil moet
maar voelen.

Bye,
Raymond.