[Nlnog] Voorstel: criteria nlwhitelist

Tycho Eggen tycho at e-dude.org
Tue Jul 6 13:58:28 UTC 2004

On Tue, Jul 06, 2004 at 03:50:58PM +0200 Sabri Berisha(sabri at cluecentral.net) wrote:

> Je bedoelt zoiets als de commissie techniek van de NLIP?

ik ben niet, en ook niet geweest, werkzaam voor een NLIP aangesloten
provider, dus ik ben niet op de hoogte van de specifieke commissies
binnen de NLIP. laat staan van de projecten e.d..

maar zoals als reeds door Raymond aangekaart,
sommige bedrijven willen/kunnen niet lid worden van de NLIP.

dus misschien dat een onafhankelijke partij waarbij geen lidmaatschap
vereist is hier wel een optie voor zou zijn?

/Tycho

--
Tycho Eggen             (Unix|Network) Engineer
tycho at e-dude.org        +31 6 41 824 855