[Nlnog] Voorstel: criteria nlwhitelist

Tycho Eggen tycho at e-dude.org
Tue Jul 6 13:26:25 UTC 2004

On Tue, Jul 06, 2004 at 03:36:11PM +0200 Raymond Garnier(raymond at garnierprojects.com) wrote:

> Hallo.
>
> NLIP lijkt mij geen goed plan, ook daar er veel te veel mensen geen lid
> van zijn, en net zoals wijzelf geen lid van willen zijn.

exact mijn punt

> Ams-ix was een voorbeeld, omdat dit organisatorisch goed lijkt te
> functioneren, en zei zich toch ook vaak bezig houden met neven
> activiteiten waaronder discussies op gebied van IPv6 en de discussie
> over het wel en net toelaten van bepaald verkeer op exchanges.
>
> Een nieuwe organisatie is zeker een oplossing alleen ervaring is dat een
> nieuwe organisatie weer een hele hoop ellende met zich meebrengt inzake
> management etc. Wat je kan voorkomen door het bijvoorbeeld bij een
> partij als AMS-IX dit onder te brengen.

maar dan is het de vraag of je dit daadwerkelijk in/onder een organisatie als
Ams-IX wil onder brengen vanwege de verantwoordelijkheden van een
dergelijk orgaan. ik wil daarmee niet zeggen dat het gebruiken van
de organisatorische ervaring van mensen van bijv. Ams-IX geen mogelijkheid is.

/Tycho