[Nlnog] Voorstel: criteria nlwhitelist

Raymond Garnier raymond at garnierprojects.com
Tue Jul 6 13:36:11 UTC 2004

Hallo.

NLIP lijkt mij geen goed plan, ook daar er veel te veel mensen geen lid
van zijn, en net zoals wijzelf geen lid van willen zijn.

Ams-ix was een voorbeeld, omdat dit organisatorisch goed lijkt te
functioneren, en zei zich toch ook vaak bezig houden met neven
activiteiten waaronder discussies op gebied van IPv6 en de discussie
over het wel en net toelaten van bepaald verkeer op exchanges.

Een nieuwe organisatie is zeker een oplossing alleen ervaring is dat een
nieuwe organisatie weer een hele hoop ellende met zich meebrengt inzake
management etc. Wat je kan voorkomen door het bijvoorbeeld bij een
partij als AMS-IX dit onder te brengen.

Met Vriendelijke Groet,
Raymond Garnier