[Nlnog] Voorstel: criteria nlwhitelist

Steven Bakker steven.bakker at ams-ix.net
Tue Jul 6 10:12:28 UTC 2004

On Tue, 2004-07-06 at 11:13, Teun Vink - Luna.nl wrote:

> AMS-IX heeft zich nooit beziggehouden met de inhoud van het
> verkeer wat door hun switches gaat,

Niet helemaal waar, zie ook het beef-f00d-beef saga, maar we kijken
zelden verder dan L2, dat klopt.

> en ik denk dat ze dat ook zou moeten houden, om een
> belangenverstrengeling te voorkomen...

Ja, al die spam is goed voor onze verkeersstatistieken :-)

Je hebt een punt. Uiteindelijk beslissen de leden, maar het is een
beetje vreemd als wij ons opeens met Layer 9 gaan bezighouden en lagen
3-8 overslaan.

Een aparte organisatie misschien? De "Nationale Anti-spam Vechters
Organisatie". Ik voorzie een copyright issue met de afkorting, maar dat
lossen we wel op :-)

Groet,
Steven
--
Steven Bakker                                       tel: +31 20 514 1719
Amsterdam Internet Exchange B.V.                 mobile: +31 65 183 6409
http://www.ams-ix.net                   e-mail: Steven.Bakker at ams-ix.net