[Nlnog] Voorstel: criteria nlwhitelist

Alex Bik alex at bit.nl
Tue Jul 6 09:40:16 UTC 2004

On Tue, 6 Jul 2004, Maurice Sienema wrote:

> Ik ben het met je eens dat NLIP de aangewezen partij zou (moeten) zijn, maar
> mijn ervaringen met NLIP zijn niet echt goed, en heb ik meer vertrouwen in
> AMS-IX als partij, maar tegelijkertijd past het niet echt in het straatje
> van AMS-IX.

NLIP is een vereniging, NLIP ben je dus zelf. Net als bij een de
sportclub is het de bedoeling dat je zelf ook een bijdrage levert (zoals
bij de sportclub eens op een zaterdag het clubhuis van een nieuw verfje
voorzien) en niet alleen je contributie overmaakt en achterovergeleund
in je stoel gaat wachten tot ze wat voor je doen.

Er bestaan daar nogal wat misverstanden over. Door dit verkeerde
verwachtingspatroon zijn een aantal leden ontevreden geraakt en hebben
hun lidmaatschap opgezegd. Dat heeft natuurlijk geen positieve
uitwerking gehad.

> Hoe zijn jullie ervaringen met NLIP?

Steeds beter.

--