[Nlnog] Voorstel: criteria nlwhitelist

Sabri Berisha sabri at cluecentral.net
Mon Jul 5 16:00:20 UTC 2004

On Mon, Jul 05, 2004 at 05:41:23PM +0200, Paul Wouters wrote:

> Wat heeft de AMS-IX er mee te maken? (Wij hangen in elk geval alleen via andere
> partijen aan de amsix). Dit lijkt me geen goed criterium.

$IX dan :)

> Megaprovider hing ook aan de amsix :P

Megaprovider staat ook op de whitelist. Wat we persoonlijk van
Megaprovider vinden doet niets af aan het feit dat ze een ISP zijn met
klanten (oa 3Com)..

> Ok. dit zijn de echt grote ISPs die er op horen.

Nee hoor, ook jij bent verplicht je aan melden bij de OPTA als je
openbare telecommunicatienetwerken aanbiedt..

> Ok. die hebben een dedicated systeembeheer afdeling die werkt.

Precies :)

> Ok. Flikker ons er maar af dan, want wij zitten deels via een of andere
> bagger provider die zelf geen uitgaande mail scanned :) :) :)

Grapjas :P

--
Sabri, "I route, therefore you are"

Bescherm de digitale burgerrechten: http://www.bof.nl/donateur.html