[Nlnog] Gekte heeft voortaan een naam: Tiscali

Said Ouissal said at ouissal.net
Tue Jan 20 15:21:23 UTC 2004

On Tue, 20 Jan 2004, Nils Kolstein wrote:

> UUNet is tegenwoordig ook voor lagere volumes (~100 Mbit/s) 'peerable'
> ;-)) Trafficratio moet inderdaad wel 1:1 zijn.. En hun selectietraject
> is redelijk lang van stof.. ;-)

:-) Ik weet het. Uiteindelijk gedepeered indertijd omdat de ratio 1:30
was. Oftewel 2 Gbps richting UUnet en veel minder van UUnet.

Ik heb altijd die ratio een moeilijke discussie gevonden. Een peer-netwerk
dat cold potato routing doet met een ratio van meer tx dan rx is alleen maar
voordelig voor een access provider.

Maargoed, dat is mijn mening :-)

Tx,
Said.