[Nlnog] Gekte heeft voortaan een naam: Tiscali

Alex Bik alex at bit.nl
Tue Jan 20 13:30:12 UTC 2004

On Tue, 20 Jan 2004, Jan-Paul van Burgsteden / 2Fast wrote:

> Nou wil Tiscali iedereen aan de ADSL en het liefst bij haar eigen bedrijf,
> maar deze poging kost blijkbaar een hoop geld en waarschijnlijk zijn ze bij
> Tiscali ook aan het sparen voor de claims van gedupeerde WOL-aandeelhouders.
> Hoe ik daarbij kom? Omdat je als Tiscali-gebruiker bijv. geen 538 meer kan
> luisteren via het Internet. 538 is geblockt. 538 moet gaan betalen, want we
> trekken teveel data-verkeer bij Tiscali (538 heeft in totaal 9.000
> gelijktijdige luisteraars). Pardon? Wie is hier nu een provider? Of is
> [...]

Dat _geloof_ je toch niet? M'n eerste reaktie was dat 't een 1 april
grap was, maar daar is het vandaag de verkeerde datum voor.

Hun zooi blokkeren ben ik niet voor, dan verlaag je je tot hetzelfde
nivo. Gewoon de publiciteit in met die handel, tot ze geen klant meer
over hebben.

--
Groeten,
Alex Bik,