[Nlnog] Streaming audio

Sten Spans sten at blinkenlights.nl
Tue Jan 6 23:36:43 UTC 2004

On Tue, 30 Dec 2003, Erik Bais wrote:

> De reden welke ik gehoord heb waarom Radio 538 al bij z'n 3de ISP zit, is
> omdat ze niet willen betalen voor bandbreedte.

er was ook nog een issue met een niet nader te noemen webdesign bureau
( jrun, joegoslaven, oranje prinsen, ... ), die er een redelijk bende van
hebben gemaakt, waardoor 538 besloot te zoeken naar een partij die design
en beheer kon leveren ( aka niet vw/versatel ).

Dat was eigenlijk de voornaamste reden afaik, ook omdat ze bij versatel
niet zo goed zijn in rekeningen sturen voor bepaalde diensten....

--
Sten Spans

"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
Leonard Cohen - Anthem