[Nlnog] APC spullen (Masterswitches!) lek

Sten Spans sten at blinkenlights.nl
Tue Feb 17 20:18:25 UTC 2004

On Tue, 17 Feb 2004, Alain Gotz (Shock Media) wrote:

> Maargoed dan dat wij onze eigen powerswitches bouwen, die apc masterswitches
> geven altijd al problemen en nu zijn ze ook nog eens lek. Stelletje
> uitzuigers bij apc.

Ze willen wel eens uitfikken idd, maarja daar heeft
alles waar stroom doorheen gaat wel last van.
APC's in een apart vlan, en een webinterface snmp
met ze laten praten is ook een prima oplossing,

De apc waar we het password van vergeten waren
( geen klanten er aan gelukkig )
die heb ik succesvol geroot met de howto.

--
Sten Spans

"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
Leonard Cohen - Anthem