[Nlnog] Read-only list en archieven

Siong Han shan at next-element.nl
Tue Aug 31 07:31:21 UTC 2004

> Een niet anonieme poll, waar zeer wel mogelijk sprake is van
> groepsbe?nvloeding, die bovendien onbekend of zelfs ontoegankelijk is
> voor deze en gene... Nee daar wordt je geen Maurice-II mee (als je dat
> al zou willen).
groepsbeinvloeding...
ik denk dat je daarmee je collega's erg onderschat (of overschat, het
ligt maar hoe je het bekijkt).
Er werd gewoon gestemd zonder uitleg te geven.

dus groepsbeinvloeding?????
is een geprek onderling (wat er trouwens niet was want mensen hadden
al hun mening gevormd aan de hand van de uitgebreide gesprekken hier)
groepsbeinvloeding?

uiteindelijk wel... maar dat is muggezifterij en niet voor deze lijst
bestemd :)

(als ik hiermee iemand op zijn tenen trap, excuus. Het is bedoeld als
constructieve kritiek/mening)

mvg,
--
Siong Han