[Nlnog] Read-only list en archieven

Erik Bos erik at xs4all.net
Tue Aug 31 07:25:42 UTC 2004

On Tue, Aug 31, 2004 at 09:19:02AM +0200, Niels Raijer wrote:

> Ik ga nu een erg saaie reactie geven (start het boe-geroep maar vast) maar
> ik ben het met elk woord van Boudewijn eens. In het verleden heb ik wel
> wat ervaring opgedaan met publieke uitlatingen over bepaalde onderwerpen
> en ik ben mezelf steeds meer bewust van wat ik waar kan zeggen, overigens
> zonder wat dat betreft de perfectie ook maar enigszins te naderen.
>
> Er is al een besloten IRC-kanaal (dat gisteravond bar gezellig was
> trouwens); als je wilt vertellen over die IBGP-sessies die je allemaal
> tegelijk even ging omnummeren of die persoon die nog nooit op een Juniper
> [...]

</winterslaaplurk>

Ik ben het helemaal met Arien, Alex, Niels en anderen eens. Als je dingen
niet wilt zeggen moet je ze niet zeggen. De lijst dichtzetten werkt toch
niet.

nlnog, met hardcore nerds geloof ik, kan zelf het irc kanaal niet besloten
houden.. zie google: keyword "nlnog", 2e hit:

Quotes for #NLNOG
... 32, [17:01.06] <@Odiebla> noob-alert [17:01.43] -!- |2BAD||
[__2BAD__ at mediaserver.we-dare.net] has joined #nlnog [17:02.03] <@sproggle> Odiebla, ben jij ...

Eerst maar 'ns proberen dat irc kanaal echt dicht te zetten ;-) ?