[Nlnog] Read-only list en archieven

Niels Bakker niels.bakker at ams-ix.net
Mon Aug 30 22:40:44 UTC 2004

On 30 aug 2004, at 22:44, Arjan wrote:

> Op IRC is er iig door 26 mensen een mening gegeven en daarvan zijn er
> 21 voor het sluiten van de lijst/archieven.

Misschien zouden al die mensen op irc zich bezig moeten houden met het
posten van content op deze mailing list in plaats van zich bezorgd
maken dat er ooit nog eens een interessante posting komt?

Uit mijn nlnog mailarchief blijkt het aantal unieke posters onder de
100 te liggen, waarvan er 30 tien of meer postings geplaatst hebben.
Ik ben benieuwd met welk badwater men de baby zo graag willen
wegspoelen.

	-- Niels.