[Nlnog] Read-only list en archieven

NLNOG BOFH L bofh at nlnog.net
Fri Aug 27 20:03:55 UTC 2004

On Fri, 2004-08-27 at 18:04 +0200, Erik Bais wrote:
> Gezien het feit dat het listbeheer geen rekening houdt met het weghalen van
> emailadressen bij afsluiting van een poort en de commissie ter toegang op z'n
> zachts gezegd dubieus is in mijn ogen :
>
> <snip> at foundrynet.com  ( vendor )
> niels at trueserver.nl    ( oud email adres )
> (noc at bevelander.nl)    ( niet meer aangesloten op AMS-IX )
>
> Dit waren een 3tal adressen die mij opvielen.
>
> No reply needed ..  Doe ermee wat je wil.

Mmmh, de BOFH weet daar wel raad mee:

(1) Iedereen van de lijst af, met notificatie. Nieuwe subscribe requests
ernstig screenen. Da's eerlijk, maar wel heel veel werk...

(2) De lijst met subscribers onzichtbaar maken, behalve voor de lokale
BOFH. *klik* *klik* ... klaar. No peeps, no problem!

Guess what the BOFH prefers on a Friday...

--
BOFH (L) <bofh at nlnog.net>
(c) NLNOG BOFH Gestalt Collective