[Nlnog] Read-only list en archieven

Arien Vijn arien.vijn at ams-ix.net
Fri Aug 27 19:19:20 UTC 2004

On Aug 27, 2004, at 6:00 PM, Arjan wrote:

> Dat iets altijd zo geweest is is absoluut geen reden om niet na te
> denken over verandering.

Dat is waar. Het gaat me erom dat het duidelijk is dat het niet iets
nieuws is dat ongemerkt is ingevoerd of zo.

> En ik denk dat de stem van de meerderheid in zo'n geval de doorslag
> moet geven.

De meerderheid zwijgt meestal.

> Sinds wanneer zwicht jij voor eindeloos gezeur :)

Geen idee.

Behalve dat het remmend kan werken, heb ik nog geen goed tegenargument
gehoord. Ik vraag me zelfs af of die remmende werking altijd slecht is.

Misschien is NLNOG-club wat?

NLNOG (read-only) voor de massa. NLNOG-post voor degenen die niet bang
zijn voor die massa. En het exclusieve NLNOG-club alleen voor
genodigden die hun sporen verdient hebben.

Arien

PS Ik vind het wel vervelend dat ik de nieuwe key van #nlnog nog steeds
niet weet :-/