[Nlnog] Read-only list en archieven

JP Velders jpv-nlnog at veldersjes.net
Fri Aug 27 19:17:26 UTC 2004

> Date: Fri, 27 Aug 2004 17:00:41 +0200 (CEST)
> From: Arjan <arjan at inventionz.org>
> To: nlnog at nlnog.net
> Subject: [Nlnog] Read-only list en archieven

> [ ... ]
> Op nlnog komt soms net even teveel interne info langs en ik denk dat we
> wat dat betreft een prima ballotagecommissieprocedurewhitepaper hebben.

Kwestie van iets opnemen in een charter *en* nadenken van/door de
poster van "gevoelige informatie" zou ik zeggen... Enige discretie van
de mensen op NLNOG mag je verwachten, maar daar kun je niet blind op
vertrouwen... (net als op *elke* andere [externe] mailinglist)

> Flames/kritiek/input welkom.

Koekjes ? ;)

Groetjes,
JP Velders