[Nlnog] Read-only list en archieven

Erik Bais erik at is.nl
Fri Aug 27 16:04:55 UTC 2004

> Onzinnig. 'Interne info' post je niet op een mailing lijst. De
> 'gesloten' AMS-IX tech-l lijst blijkt ook naar alle kanten te worden
> doorgestuurd naar jan en alleman. Daar is niets tegen te beginnen.

Ik denk dat het gesloten aspect van de AMS-IX Tech-l niet consequent aanwezig
is..
Gezien het feit dat het listbeheer geen rekening houdt met het weghalen van
emailadressen bij afsluiting van een poort en de commissie ter toegang op z'n
zachts gezegd dubieus is in mijn ogen :

<snip> at foundrynet.com  ( vendor )
niels at trueserver.nl    ( oud email adres )
(noc at bevelander.nl)    ( niet meer aangesloten op AMS-IX )

Dit waren een 3tal adressen die mij opvielen.

No reply needed ..  Doe ermee wat je wil.

Met vriendelijke groeten,

Erik Bais

-------- I S - I N T E R N E D - S E R V I C E S - B V --------
domeinregistratie - webhosting - colocating - dedicated servers
www.is.nl         -        info at is.nl       -    T: 0299-476185
Gorslaan 18       -         1441 RG         -         Purmerend