[Nlnog] Read-only list en archieven

Niels Bakker niels.bakker at ams-ix.net
Fri Aug 27 16:03:25 UTC 2004

On 27 aug 2004, at 17:41, Tycho Eggen wrote:

> maar daarentegen denk ik dat het technisch niveau, de reden waarom je
> uberhaupt al post, op nlnog een stuk(je) hoger ligt dan op tech-l.

Is dat een reden om de list en de archives dicht te gooien?

> ik durf te beweren dat op tech-l ook het een en ander qua managers
> e.d. zit, die daar dan ook dankbaar gebruik van maken om uitleg te
> geven aan klanten. (lees: vingertjes wijzen)

Uit ervaring weet ik dat managers voor hun RFO's tech-l absoluut niet
nodig hebben voor inspiratie.

Groeten,
--
Niels Bakker                                      Tel: +31 205 141 716
Amsterdam Internet Exchange                    Mobile: +31 651 902 772
http://www.ams-ix.net/                 E-mail: Niels.Bakker at ams-ix.net