[Nlnog] Read-only list en archieven

Arien Vijn arien.vijn at ams-ix.net
Fri Aug 27 15:33:33 UTC 2004

NLNOG is openbaar voor iedereen die het lezen wilt (net als NANOG). Dat
is nooit anders geweest. Het voorkomt ook eindeloos gezeur van mensen
die alleen willen lurken.

Onzinnig. 'Interne info' post je niet op een mailing lijst. De
'gesloten' AMS-IX tech-l lijst blijkt ook naar alle kanten te worden
doorgestuurd naar jan en alleman. Daar is niets tegen te beginnen.

Arien