[Nlnog] Read-only list en archieven

Erik Bais erik at is.nl
Fri Aug 27 15:05:15 UTC 2004

Het open houden van een read-only list zal tot gevolg hebben dat er nog
minder over de list zal gaan en er NOG minder openlijk over bep. dingen
gesproken wordt.

Maar laten we er anders over stemmen ..

Als we geen reply op de list horen van de mensen op de read-only list, dan
neem ik aan dat er geen probleem is.. ;-)

Mijn vote zou zijn opheffen die read-only list.

Met vriendelijke groeten,

Erik Bais

-------- I S - I N T E R N E D - S E R V I C E S - B V --------
domeinregistratie - webhosting - colocating - dedicated servers
www.is.nl         -        info at is.nl       -    T: 0299-476185
Gorslaan 18       -         1441 RG         -         Purmerend