[Nlnog] Cisco Telnet, anyone ?

Sabri Berisha sabri at cluecentral.net
Fri Aug 27 12:00:53 UTC 2004

On Fri, Aug 27, 2004 at 01:59:09PM +0200, Arjan wrote:

> Ik stel voor dat we een nieuwe key introduceren en dat Sabri zijn schuld
> afkoopt met $drank en/of $voedsel voor elke lezer dezes.

Ik ging er vanuit dat de archives closed waren.

Maar goed, in dat geval zit er inderdaad niks anders op. Het regelen van
taart/drank is een beetje oubollig. Ik heb een mooiere tegenprestatie.
Op de eerstvolgende RIPE meeting zal ik mijzelf opwerpen als jus'd
orange slaaf van #nlnog :)

--
Sabri, "I route, therefore you are"

Bescherm de digitale burgerrechten: http://www.bof.nl/donateur.html