[Nlnog] 1000baseLX performance

Arien Vijn arien.vijn at ams-ix.net
Wed Aug 25 19:37:48 UTC 2004

On Aug 25, 2004, at 8:25 PM, Frank Hellemink wrote:

> Volgens mij heeft Juniper ook aangegeven dat ze hun sfp's gaan checken
> op vendor code.

Idem voor Foundry, die tot voor kort zelfs hun eigen naam niet op SFPs
plakte. Ze volgen de markt is hun commentaar.

Overigens, worden sommige, maar zeker niet alle bakken van 'Vendor-C'
een stuk vriendelijker tegenover vreemde GBICs na het toevoegen van de
volgende regel in de config:

   no errdisable detect cause gbic-invalid

Arien