[Nlnog] 1000baseLX performance

Alex Bik alex at bit.nl
Mon Aug 23 18:17:39 UTC 2004

On Mon, 23 Aug 2004, Frank Hellemink wrote:

> Interxion 4 & Globalswitch verbonden met LX. Is wel op het randje. Kwam
> binnen op -19 waar -18 minimum budget is als ik het goed heb. Nog geen
> probleem gehad.  Een lichtmeter is your friend in dit soort gevallen.

Wij hebben voor dit doel een setje verzwakkers liggen van 1,2,4,8 en
16dB. Daar kun je dus alle combinaties mee maken van 1 tot en met 31dB.
Dat is een goedkope manier om te zien hoeveel dB je nog over hebt,
en dat is meestal minstens even interessant als de absolute hoeveelheid
licht.

Alex Bik,
BIT BV
AB2298-RIPE