[Nlnog] 1000baseLX performance

Henk Steenman Henk.Steenman at ams-ix.net
Mon Aug 23 13:17:11 UTC 2004

Is toch zeer sterk afhankelijk van het powerbudget van de betreffende
optic module en de kwaliteit van de fibers waar het licht over heen
gestuurd wordt.

10km is min of meer een ondergrens (fiber met een bepaalde hoeveelheid
demping per meter en een power budget aan de onderkant van de marge die
die dingen hebben). Alles boven de 10km is meegenomen.

  - Henk Steenman
    AMS-IX