[Nlnog] Cisco?

Sabri Berisha sabri at cluecentral.net
Mon Sep 8 18:27:35 UTC 2003

On Mon, Sep 08, 2003 at 07:50:58PM +0200, Alex Bik wrote:

> Het was geen klant. Het was een 'monteur' (bouwvakker was een betere
> benaming geweest) van Hebo geloof ik, die door BBNed naar de klant
> gestuurd was.

Baas Telematica in dit geval. De mannen van Hebo snappen het ook niet
altijd, maar zien dat tenminste zelf in en nemen nog iets van je aan.
"En nu tiep je cee ooo en ef spatie tee"..

Overigens kwam die default route er heel snel toen onze DSL-bikkel Arjen
hem belde met wat meer geduld.

--
Sabri Berisha 			"I route, therefore you are"

"Wij doen niet aan default gateways" - anonymous engineer bij een DSL klant.