[Nlnog] IPv6 / Multicast?

Marco Davids SARA marco at sara.nl
Tue Sep 2 08:11:06 UTC 2003

Arjan wrote:

> Neuh, onze klanten kijken voornamelijk naar "ik heb een probleem en hoe
> kan jij dat voor me oplossen.

Maar toch; er zelf vast mee gaan spelen (met IPv6 en evt Multicast
dus) lijkt me beslist de moeite waard. Dan kun je ook in de (nabije)
toekomst problemen van klanten blijven oplossen.

Maar misschien heb ik je verkeerd begrepen en doen jullie al lang IPv6
en Multicast experimentjes.

Groeten,

--
Marco