[Nlnog] aganda tech-meeting ?

Erik Bais erik at is.nl
Mon Sep 1 07:26:20 UTC 2003

> aan unieke
> verkiezingen
>
> Unieke technologie ? Dave A te D die 10GE gebruikt ?
>
> MarcoH

Volgens mij doelt Arien op een werkende Foundry ;-)

Het zou imho redelijk uniek zijn.

Met vriendelijke groeten,

Erik Bais

-------- I S - I N T E R N E D - S E R V I C E S - B V --------
domeinregistratie - webhosting - colocating - dedicated servers
www.is.nl         -        info at is.nl       -    T: 0299-476185
Gorslaan 18       -         1441 RG         -         Purmerend