[Nlnog] aganda tech-meeting ?

Arien Vijn arien.vijn at ams-ix.net
Mon Sep 1 06:57:34 UTC 2003

On maandag, september 1, 2003, at 08:04 AM, Alex Bik wrote:

> Volgens mij was het altijd op vrijdag, maar ik heb er niets over
> gelezen.

Vrijdag a.s. is de algemene ledenraad vergadering van RIPE NCC.

De volgende zinderende AMS-IX tech meeting staat gepland op 24
september (uit m'n hooft). Komt allen want we laten het eea aan unieke
technologie zien. Aansluitend op de tech meeting staat de algemene
ledenraad vergadering op het programma. Naar ik meen met verkiezingen
voor een bijna compleet nieuw bestuur.

Historisch gezien is er ook een heerlijke gratis lunch. Dus dat mag je
niet missen!

Arien