[Nlnog] El cheapo WDM

Pieter de Boer pieter at sara.nl
Mon Oct 27 20:22:34 UTC 2003

On Fri, 24 Oct 2003, Arjan wrote:

> Welke venders doen hieraan mee?

Uhoh, maar mogelijk zou de grote C zich hieraan kunnen gaan bezondigen.
Heb wat XENPAK troubels gehad met hun 4 poort 10GigE blade voor de
cat6500. Ze supporten de modulle alleen onder de latest greatest
12.2.17a-SX, die alleen de Cisco XENPAK's snapt en de orginele Intel
XENPAK's niet lust (de gelijkenis was treffend). Uiteindelijk maar een
debugging <kuch> special image op basis 12.2.14SX1 gedraaid (voor veel
geld kan ik die nog wel ergens opduikelen). Maar hoop dat dit niet
maatgevend is voor......

Pieter

ps een XENPAK is zeg maar een gbic maar dan voor 10GigE (zie
http://www.xenpak.org/)