[Nlnog] ORF

Sabri Berisha sabri at cluecentral.net
Wed Oct 22 19:36:27 UTC 2003

On Wed, Oct 22, 2003 at 08:57:44PM +0200, Pim van Pelt wrote:

Hi,

> Ik kan ook opmerken dat als er een dienst is die netwerk gezondheid mooi
> grafisch weergeeft, dan is het wel een IRC doos met 8000 users erop. Als
> er dan waar dan ook iets mis gaat zie je 't meteen aan die ircd.

Ik had het niet beter kunnen zeggen. Als er van die 8000 users opeens
3000 wegvallen, weet je dat er iets grondig stuk is. Het is om die reden
dat ik in de tijd van m6-brakheid meerdere malen "first-post" had.

--
Sabri Berisha 			"I route, therefore you are"

"Wij doen niet aan default gateways" - anonymous engineer bij een DSL klant.