[Nlnog] ORF

ProServe - Peter Batenburg peter at proserve.nl
Wed Oct 22 18:26:59 UTC 2003

On Wed, 22 Oct 2003, Alex Bik wrote:

> Is dat zo? Bedankt voor de tip! Damn, hoe lossen we dat op... Ehm, even
> denken hoor.. Aparte prefix, transit, peering, bgp, communities... Zou
> het mogelijk zijn om z'n prefix in zo'n geval alleen naar je peers te
> announcen denk je?

Mja, zo bedoelde ik het helemaal niet. Pim gaf zelf aan dat als dit
gebeurt er binnen 30 minuten wat aan gedaan wordt. Zijn IRC services
het echt waard om een klant max. 30 minuten problemen te laten
ondervinden? (en dat evt. meerdere keren per maand/week whatever)
Nogmaals, dit is echt niet aanvallend bedoelt, ik vraag me gewoon af wat
er achter zit.

--
 /-    Met vriendelijke groet/With kind regards,    -\
<- Peter Batenburg - ProServe B.V. - www.proserve.nl ->