[Nlnog] ORF

ProServe - Peter Batenburg peter at proserve.nl
Wed Oct 22 18:22:38 UTC 2003

On Wed, 22 Oct 2003, Pim van Pelt wrote:

> Kunnen je klanten er last van hebben. Het komt nagenoeg nooit voor
> dat een verbinding satureert. Als dit wel het geval is wordt er
> binnen 1800 seconden actie ondernomen om het verkeer weg te krijgen.
> Dat geddos is altijd vervelend natuurlijk en het kan zijn dat er verkeer
> komt waar onze klanten last van hebben. Last betekent dan 'vertraging'
> en enkel ingaand. Onze klanten douwen over 't algemeen uitgaand verkeer
> dus vooralsnog is die PI truc prima afdoend.

Misschien gaan we nu een beetje te OT en ik bedoel het helemaal niet
aanvallend, maar waarom hosten jullie die (DDoS gevoelige) irc services
nog eigenlijk? Kijk, ik kan begrijpen dat je undernet o.i.d. een warm hart
toe draagt, maar weegt dit op tegen alle narigheid die je er van hebt,
vooral ook tegenover je klanten?

--
 /-    Met vriendelijke groet/With kind regards,    -\
<- Peter Batenburg - ProServe B.V. - www.proserve.nl ->