[Nlnog] ORF

Pim van Pelt pim at bit.nl
Wed Oct 22 18:17:53 UTC 2003

Hi,

| Zover ik weet doen ze dit wel. Dus totdat je de announcement naar de
| transits er uit knalt, hebben je klanten er last van.
Kunnen je klanten er last van hebben. Het komt nagenoeg nooit voor
dat een verbinding satureert. Als dit wel het geval is wordt er
binnen 1800 seconden actie ondernomen om het verkeer weg te krijgen.

Dat geddos is altijd vervelend natuurlijk en het kan zijn dat er verkeer
komt waar onze klanten last van hebben. Last betekent dan 'vertraging'
en enkel ingaand. Onze klanten douwen over 't algemeen uitgaand verkeer
dus vooralsnog is die PI truc prima afdoend.