[Nlnog] IX ip-space globally routable (was: activiteit van localhost)

Steven Bakker steven.bakker at ams-ix.net
Tue Oct 14 10:57:33 UTC 2003

On Tue, 2003-10-14 at 12:43, Alex Bik wrote:

> RIPE denkt _NIET_ dat het omnummeren voor een IX een grote
> issue is.

Mmmh, ik dacht dat het "Wat ... op AMS-IX ... is aangetoond" sloeg op
een ontkenning van het idee van RIPE. Misschien verkeerd gelezen...
anyway...

Maar goed, om het expliciet te maken: omnummeren is natuurlijk helemaal
geen grote issue: als we maar vaak genoeg oefenen, wordt het vanzelf een
ingesleten routine handeling.

Oh, en om de ironie expliciet te maken: ;-)
--
</s>