[Nlnog] activiteit van localhost

MarcoH marcoh at marcoh.net
Mon Oct 13 16:34:15 UTC 2003

On Mon, Oct 13, 2003 at 05:19:47PM +0200, Boudewijn Visser wrote:

> Overigens, als het 127.0.0.1 pakket zoveel gezien wordt, moet het voor
> wat mensen hier die hun access laag zelf beheren en daar anti-spoofing
> op aan hebben staan toch wel lukken om een paar bronnen te betrappen ?

Om terug te komen op de orginele vraagstelling, daar was ik dus in wezen
naar op zoek.

Ik kan het terugvinden tot het niveau van "ergens tussn paar duizend dsl
klanten", maar heb geen clue of het een probleem is wat specifiek geldt
voor ons/bbned of dat andere mensen het ook zien en dat misschien terug
weten te brengen naar iets specifiekere apparatuur/software.

Zoals ik al schreef we verdenken de modems, maar nog geen spoor van welke
het zijn, hoewel de firma zyxell een redelijke kans maakt aangezien die in
grote aantallen verstuurd zijn/worden.

MarcoH