[Nlnog] Easynet RBL lijsten

Pim van Pelt pim at bit.nl
Mon Nov 24 13:29:57 UTC 2003

Hoi,

| We zouden kunnen denken aan nameservers alleen beschikbaar via AMS-IX,
| of anders via rsync, maar das slechts hardop denken.
Ik gebruik hem bij tijd en wijlen.

Ik heb nog een /27 PI space klaarstaan die ik zou gaan gebruiken voor
SixXS binnen BIT. Hier kan ik zonder problemen wel een IP met
tinydns/nsd gaan draaien met die lijst erin. Moet je wel die /27
accepteren van me, want hij gaat niet naar onze transit providers
(wegens ddos bescherming van een eventuele SixXS tunnelserver).

groet,
Pim