[Nlnog] 1U servers ?

Niels Raijer niels at nl.demon.net
Thu Nov 13 12:38:07 UTC 2003

On Thu, Nov 13, 2003 at 12:53:56PM +0100, Alain Gotz (Shock Media) wrote:

> Aanrader www.ttec.nl, leverancier van Supermicro spul. ttec heeft zeer goede
> service en supermicro is gewoon goed spul. Heb heel rack vol met spul van
> hun en kan er niks negatiefs over kwijt.

Ik zou daar een "YMMV" aan willen toevoegen, want hoewel ik Supermicro van
harte kan aanraden (Mike, je kunt daarmee inderdaad ook de BIOS in via de
seriele console) staat TTec niet bepaald meer bovenaan onze lijst met
favoriete leveranciers. Demon was vroeger een vrijwel 100% TTec tent maar
die tijd ligt nu gelukkig achter ons. Maar goed, als jij er tevreden mee
bent dan is dat mooi :-)
--
Niels Raijer
niels at nl.demon.net