[Nlnog] Braba-IX

Dave Aaldering d.aaldering at isp-services.nl
Fri Nov 7 13:06:34 UTC 2003

On Fri, Nov 07, 2003 at 02:17:03PM +0100, bart.teunis at imtech.nl wrote:

Hallo Bart, All,

> Nu hoor ik jullie al wel weer denken "waarom nu in eindhoven"
>
> En wel hierom :
> - Ligt centraal in .nl (1 uur rijden van Maastricht en vanaf E'hoven)
> - Makkelijk te vinden ook voor de belgische nlnog'ers onder ons
> - Goede parkeergelegen in het centrum van de stad (24 uur per dag open)
> - Goed te bereiken met het OV
> - En het beste wat uit Amsterdam komt is natuurlijk de trein naar Eindhoven
>
> We wilde voorstellen om eerst iets te eten in een nader te benoemen
> gelegenheid en daarna ons eventueel te begeven
> [...]

Het is geen Didam, maar het is een begin. Ik ga vanzelfsprekend fijn mee
bikken, nu nog hopen dat mijn partner in crime jp v. b @ 2fast mijn
backup wil zijn bij het scouten van mooie vrouwen tussen de 19 en 21
zonder problemen en met rijke ouders op het stratumseind... :>

Tot dan

Met vriendelijke groet,

Dave Aaldering
ISP Services BV