[Nlnog] level3 datacenter ?

Nils Swart nils.swart at attorn.nl
Sun Nov 2 21:41:15 UTC 2003

Hoi !

> Na het nodige forceerwerk is men binnengekomen en heeft men de spanning
> weer terug kunnen krijgen rond een uur of half acht. Toen knalden een
> hoop lokale groepen eruit. Stukje bij beetje is ondertussen het meeste wel
> weer in de lucht.

Je hebt geen geluk dit weekend lijkt het... maar that's beside my point:
een jaar of 3 geleden toen het Level(3) verhaal net in zuidoost stond, was
alles top-notch. De laatste keer dat ik er ben geweest leek het er
uitgestorven qua personeel. Nu lijkt de service ook tanende. Gaat bij alle
colo's de qualiteit achteruit, of is dit 'the price we pay' voor de te
grote forecasts die 4/5 jaar geleden gemaakt zijn ? (en dito
investeringen)

(Over bizarre ervaringen gesproken: in een ruimte waar deze doos
(http://www.cineca.it/HPSystems/Resources/stk/STK9310.jpg) stond zou men
'even' een gipswandje plaatsen. Nee alles zou netjes afgeplakt worden
zodat er geen stof bij deze near-7-figures 'doos' kon komen. Echter van
het oh zo mooie beleid elders in deze colo bleef niets overeind: het leek
er op alsof de gipsplaten terplaatse gezaagd waren. Echter geen melding
naar de klant totdat de eerste storingsmonteur van StorageTek vragen begon
te stellen...)

-Nils