[Nlnog] Wat doet u in mijn computer?

Raymond Dijkxhoorn raymond at prolocation.net
Fri May 16 07:34:56 UTC 2003

Hi!

> Neem van mij aan: Daar kijken ze niet naar. Wij hosten de Undernet
> proxyscanner, een doos die scant of je geen brakke proxy bent als je
> naar udernet connect en zo ja je er meteen weer af mietert. Als je ziet
> wat daardoor af en toe op abuse binnenkomt, je lacht je slap.

Er is een nieuwe brakke versie van een of ander Norton product in omloop,
sinds en paar dagen krijg ik een stuk meer van dit soort no-no mails van
/dumbbass users. De meeste zijn vermoedelijk een jaar of 10 (of hebben in
ieder geval het denkniveau wat daaraan equivalent is) want veel meer als
3 scheldwoorden staat er meestal niet in de mails.

Ik heb een standaard bounce message voor die meuk waarna ze in een
blocklist gaan op mijn eigen maildoos, verder communiceren met ze is toch
nutteloos. Laat ze dat lekker met abuse@ oid oplossen :))

Bye,
Raymond.