[Nlnog] -48V voeding

Alex Bik alex at bit.nl
Thu May 15 12:28:48 UTC 2003

Zeker: http://www.powerware.com/Intergy_usa/Default.asp

> en daarnaast, via wie heb je het apperaat aangeschaft cq welke boer
> kon het leveren, eventueel, wat kost zon doos?

Ik heb hem besteld bij ICTRoom. De prijs waar hij in eerste instantie
voor was aangeboden is 4350 euro, dat is voor een subrack met 3
rectifiers van 24A, spanning/stroom meter, schakelautomaten etc en vier
10 jaars batterijen van 100Ah.

Ik zeg 'in eerste instantie' omdat ik van die prijs nog wat afgekletst
heb, maar dat moet ieder voor zich regelen :)

Saft heeft me inmiddels wel gebeld, maar ik heb _nog_ geen offerte. Daar
gaat het te goed blijkbaar.