[Nlnog] Extreme EAPS fun :)

Nils Swart nils.swart at attorn.nl
Tue Mar 25 07:49:53 UTC 2003

Hi!

> Hier hebben ze exact hetzelfde blaat-verhaal afgestoken. Wat Cisco kon,
> konden zij ook.

Dit alles komt me ook verdacht bekend voor..

Overigens ben ik er van overtuigd dat ze een werkende implementatie van
BGP hebben, net zoals zebra een werkende implementatie is. Een keuze voor
een bepaalde vendor hangt mijns inziens meer af van o.a. de focus van het
bedrijf op de materie, en het soort afnemers van hun producten.

Je kunt nog zo veel grote namen uit de RFCs in huis halen, maar als je
klantgroep voor routing geen tier1/tier2 SPs bevat zal je het altijd
afleggen tegen de partijen die dat wel hebben. (ookal heb je nog zoveel
Spirent aandelen)

Het kan ook een bewuste keuze zijn om voor zo'n partij te gaan: als de
behoefte en het budget beperkt zijn. Een realistisch verwachtingspatroon
van deze investering is jammergenoeg vaak ver te zoeken.

Greets,
	Nils Swart
	nils.swart at attorn.nl