[Nlnog] Extreme EAPS fun :)

ProServe - Peter Batenburg peter at proserve.nl
Tue Mar 18 16:12:11 UTC 2003

On Tue, 18 Mar 2003, Alex Bik wrote:

> Als ik met mijn auto mee ga doen aan F1 races zal ik waarschijnlijk ook
> geen eerste worden. Duh.

Ja, en als ik ga fietsen, ga ik niet zo hard als een auto.
d0h.
Het gaat mij er om, dat dit dingen zijn die Extreme denkt te kunnen.
Functionaliteit waar je zelfs flinke pegels extra voor moet betalen. En
het werkt gewoon niet naar behoren.
Je hoeft verder mij niet te overtuigen dat je degelijke apparatuur voor
routing moet gebruiken ipv switches die denken te kunnen routeren :)

--
 /-    Met vriendelijke groet/With kind regards,    -\
<- Peter Batenburg - ProServe B.V. - www.proserve.nl ->