[Nlnog] KPN Epacity

Alex Bik alex at bit.nl
Tue Mar 18 15:58:29 UTC 2003

On Tue, 18 Mar 2003, Jan Tonkens wrote:

> KPN wil ons overtuigen van Epacity.
> Zijn onze collega's happy met deze diensten, of zijn er valkuilen waar we
> op moeten letten?

Als je er perse aan wilt beginnen, zorg dan dat je:

- RADIUS accounting krijgt
- Geen Efficient routers krijgt maar cisco's
- Niet te veel betaalt voor je interconnect
- de routers op afstand kunt beheren
- ongefilterde verbindingen krijgt
- een sla krijgt met een boeteclausule
- dit alles zwart op wit hebt

> Alle ervaringen zijn welkom; reply mag naar mij als je het niet op de list
> wil gooien.

Vertrouw KPN niet verder dan je ze kan gooien. Alles wat de sales dudes
zeggen is gelogen tot het tegendeel bewezen is (dat geldt overigens voor
meer toko's).

Met vriendelijke groet,      /\ ___/
Alex Bik                    /- \ _/  Business Internet Trends BV