[Nlnog] Extreme EAPS fun :)

ProServe - Peter Batenburg peter at proserve.nl
Tue Mar 18 14:19:25 UTC 2003

On Tue, 18 Mar 2003, Pim van Pelt wrote:

> Ik weet niet of de EAPS truc de CPU blijvend belast, ik denk het niet
> zelfs. Tijdens de convergentie, die maar een paar tienden van seconden moet
> duren zal hij ongetwijfeld flink bezig zijn, maar daarna moettie gewoon verder
> switchen, vind ik.

Tuurlijk, en dat doet 'ie ook. Alleen het exact zelfde moment dat de
switch de EAPS ring break zag, ging onze AMS-IX poort ook down. Dat is
naar mijn idee een beetje teveel toeval. AMS-IX zag een MAC van @Home uit ons
poortje komen (?!?!)

> Dit hebben wij ook gehad op een 3808 en volgens Luuk Dries is het een
> known issue in de software. We hebben recentelijk geupgrade en daarna bleef
> de switch stabiel.

Paar weken geleden dus voor het laatst gehad met 6.2.2b56... Moet zeggen
dat het nu minder voorkomt dan eerst.

--
 /-    Met vriendelijke groet/With kind regards,    -\
<- Peter Batenburg - ProServe B.V. - www.proserve.nl ->