[Nlnog] Nederlandse NOCs lijst

Sjaak Jobses sjaak at cobweb.nl
Tue Mar 11 16:29:09 UTC 2003

On Tue, Mar 11, 2003 at 03:50:06PM +0100, Tycho Eggen wrote:

> ik heb goeie ervaring met postgresql koppeling in postfix,
> misschien dat dit goed valt te combineren als we toch alle informatie in
> een database gooien.

Dit zal zeker goed te combineren vallen maar opzich is deze koppeling
zo ontzettend simpel dat een scriptje zal volstaan, lijkt mij. KISS.

Na communicatie met Arien is mij duidelijk geworden dat de bal voor
een gedeelte bij het charter ligt. We zullen wellicht binnenkort nog
horen welke stappen er ondernomen gaan worden omtrent de NLNOG website
en de NOC lijst.

Een ander issue dat een paar mensen aanhaalde is, de toegankelijkheid
van de NOC lijst. Moet deze voor de hele wereld zichtbaar zijn?
Ik kan me voorstellen dat mensen hier niet de "prive NOC nummers" in
willen zetten, mocht dit het geval zijn. Of zetten we deze achter
een password (het password dat je sowiezo al meegeeft)?

Ciao,
--