[Nlnog] Groupware

Jan-Paul van Burgsteden / 2Fast jp at 2Fast.nl
Thu Jun 5 09:09:49 UTC 2003

Sjaak Jobses wrote:
> [...]

Ik heb er een viertal uit geprobeerd waaronder PHPPRoject en nog wat
vage maar PHPCollab was nog de meest ideale. (www.phpcollca.com/product/)

Ik zocht iets waar ik overzichtelijk programmeer klussen in kon zetten,
   voortgang tracken en mensen in kon plannen. Maar niks gevonden wat
volledig aan mijn eisen voldeed.

> Wellicht interessant, RT, http://www.bestpractical.com/rt/
> Het pakket vervult wel maar een gedeelte van je wensen,
> mail/ticket tracking. Behoorlijk wat mensen gebruiken het.

RT is i-de-aal voor helpdesk mail, administratie mail.. eigenlijk alle
mail :)

--
Met vriendelijke groet / With kind regards,

Jan-Paul van Burgsteden
2Fast Internet Services
De Entr?e 11/13
NL-1101 BH  Amsterdam Zuidoost