[Nlnog] Media conversie. Was: Kleine ATM switches?

Arien Vijn arien.vijn at ams-ix.net
Thu Jul 31 14:05:03 UTC 2003

On donderdag, juli 31, 2003, at 03:48 PM, ProServe - Peter Batenburg
wrote:

> Nope, dat is daarna pas gekomen. Na het tenondergaan van Ebone/KQ
> moesten
> we een andere oplossing hebben, en toen zijn die 3Coms er gekomen. Dat
> kwam trouwens alleen maar door de verschrikkelijke starre houding van
> Globalswitch.

Ah ja, zo zat het. Sorry, had er niet over moeten beginnen.

Anyway je hebt media convertors in velen gedaanten. Hier een quote van
een ander, niet nader te noemen AMS-IX lid mbt tot zijn media convertor:

"Yeah, our 6509 that we use a media converter until you hopefully
provid LX/ZX services has CDP enabled :( I will get someone to turn
that off."

Arien